سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به خرید بعدی اضافه شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به سبد خرید اضافه شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
0
فهرست
×
چاپ دیجیتال چاپگران | سایت چاپخانه دیجیتال در تهران

چاپ دیجیتال چاپگران | سایت چاپخانه دیجیتال در تهران

جستجو
کاربر
فهرست

مقالات

نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۶۰ مورد.
کارت ویزیت یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است که نقش خیلی مهمی در اولین برخورد مشتری با برند شما دارد و می تواند تأثیر ماندگاری بر ذهن مشتری بگذارد. اگر تمایل به چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران دارید، باید علاوه بر...
27 مرداد 1404
ابعاد و سایز کاتالوگ از مهم ترین عوامل در طراحی و چاپ آن محسوب می شود. یک کاتالوگ با اندازه مناسب جلوه بهتری دارد و در جلب توجه و انتقال اطلاعات موفق تر است. ابعاد استاندارد کاتالوگ بسته به نوع و کاربرد آن متفاوت است، اما...
27 مرداد 1404
انتخاب بهترین فونت برای تراکت یکی از مهم ترین نکاتی است که می تواند بر میزان تاثیرگذاری تبلیغات چاپی اثر مستقیم بگذارد. یک تراکت زمانی موفق است که علاوه بر طراحی جذاب و رعایت نکات چاپی مانند سایز تراکت و کیفیت چاپ، از...
24 مرداد 1404
انتخاب دقیق سایز لیبل نقش مهمی در زیبایی، کارایی و خوانایی بسته بندی محصولات دارد. سایز استاندارد لیبل ۵×۱۰ سانتی متر است که برای بسته بندی محصولات کوچک کاربرد دارد. ابعاد لیبل باید متناسب با نوع محصول، سطح قابل چاپ و...
24 مرداد 1404
کارت ویزیت یک ابزار چاپی کوچک است که اطلاعات تماس و برند شما را به صورت فشرده و حرفه ای در اختیار مخاطب قرار می دهد. هدف کارت ویزیت این است که وقتی با فردی در جلسه کاری، نمایشگاه، رویداد یا حتی جلسات غیررسمی ملاقات می...
21 مرداد 1404
تراکت و پوستر از نظر هدف، نحوه استفاده و طراحی تفاوت های قابل توجهی دارند. فرق تراکت با پوستر به نحوه پخش، مخاطب هدف و شرایط محیطی آن مربوط می شود. تراکت پس از طراحی، توسط چاپ تراکت فوری در تهران طراحی شده و به طور مستقیم...
20 مرداد 1404
دیتاشیت (Data Sheet) سندی است که به صورت دقیق و فنی، اطلاعات کاملی درباره ویژگی ها، مشخصات و عملکرد یک محصول ارائه می دهد. این سند برای طراحان، مهندسان و کاربران نهایی اهمیت زیادی دارد زیرا کمک می کند تصمیم گیری بهتر و آگاهانه...
18 مرداد 1404
شماره گذاری اموال توسط انواع لیبل اموال انجام می شود و بخشی از وظایف سازمانی است که تاثیر مستقیم برای حفاظت از دارایی های شرکت و همچنین مدیریت استفاده از دارایی ها دارد. بدون شماره گذاری امکان رهگیری دارایی های شرکت در...
17 مرداد 1404
در دنیای تبلیغات چاپی، شناخت فرق تراکت با بروشور نقش مهمی در انتخاب ابزار مناسب برای رساندن پیام به مخاطب دارد. تراکت تک برگ بوده و طراحی ساده تری دارد که بیشتر برای تبلیغات سریع و مستقیم در فضاهای عمومی به کار می رود که...
16 مرداد 1404
کارت ویزیت حرفه ای باعث ارتقا هویت بصری برند و تقویت تعامل با مخاطب و بازاریابی می شود. آشنایی با اصول طراحی کارت ویزیت مانند انتخاب فرم، رنگ، فونت مناسب، کیفیت چاپ و جنس متریال نقش تعیین کننده ای در میزان اثر گذاری یک...
14 مرداد 1404
برچسب اموال یک برچسب ساده است که در مرکز چاپ لیبل فوری تهران چاپ شده و بر روی وسایل شرکت چسبانده می شود تا جلوی گم شدن یا سرقت اموال را بگیرد. برچسب اموال اطلاعاتی مانند نام وسیله، کد، محل نگهداری و تاریخ خرید را نشان می...
11 مرداد 1404
سایز استاندارد تراکت ها در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر بر اساس استانداردهای جهانی تعیین می شود. سایز تراکت بسته به کاربرد آن متفاوت است، اما اندازه های A6 (10.5 x 14.8 سانتی متر) و A5 (14.8 x 21 سانتی متر) رایج ترین ابعاد برای چاپ...
8 مرداد 1404
کاتالوگ یک مجموعه منظم از اطلاعات درباره محصولات یا خدمات یک کسب وکار است که به صورت چاپی یا دیجیتال به مشتریان عرضه می شود. هدف اصلی کاتالوگ، ارائه اطلاعات جامع برای معرفی محصولات، قیمت ها، ویژگی ها و سایر مواردی است که...
7 مرداد 1404
با وجود گسترش تبلیغات دیجیتال، اما تبلیغات چاپی مانند چاپ کاتالوگ فوری در تهران همچنان یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای برندها، فروشگاه ها و کسب وکارها محسوب می شود. این نوع تبلیغات با تکیه بر انواع تبلیغات کاغذی...
6 مرداد 1404
کاغذ کرافت یکی از محبوب ترین نوع کاغذ است که به دلیل ویژگی های خاصی مانند استحکام بالا، تنوع کاربرد و دوستدار محیط زیست بودن، مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته است. این نوع کاغذ از خمیر چوب یا الیاف بازیافتی تولید می شود و...
6 مرداد 1404
چاپ سابلیمیشن نوعی روش چاپ دیجیتالی پیشرفته است که در آن از حرارت برای انتقال طرح ها و تصاویر رنگی روی سطوح مختلف و نامتعارف استفاده می شود. ایده بکارگیری چاپ سابلیمیشن روی پارچه برای تولید طرح های خلاقانه در تیراژ محدود...
4 مرداد 1404
چاپ فلکسو یکی از پرکاربرد ترین متدها در دنیای چاپ صنعتی به شمار می رود. فلکسوگرافی، یک تکنیک چاپی چرخشی و با سرعت است که از کلیشه های انعطاف پذیر فتو پلیمری استفاده می کند. بسته بندی رنگارنگ محصولات در قفسه فروشگاه ها و...
1 مرداد 1404
کارت ویزیت هوشمند NFC یکی از به روزترین تحولات مدرن در بازاریابی است که جایگزین کارت های ویزیت کاغذی سنتی شده و خیلی سریعتر از چاپ کارت ویزیت فوری در تهران، آماده انتشار می شود و جلوه ای حرفه ای و به روز به کسب و کارها می...
31 تیر 1404
بنر (Banner) نوعی تکنیک چاپی روی پارچه هایی از جنس برزنت است که بافت ضخیم و مقاومی دارد. در مقابل فلکسی (Flexi) با چاپ تبلیغات روی پارچه های پلی استر و یا وینیل با پوشش UV تولید می شود. اما فراتر از نوع متریال تفاوت بنر و فلکسی را...
26 تیر 1404
مراحل چاپ کتاب از پایان نویسندگی شما آغاز می شود. زمانی که هنرمندانه متن اصلی و نهایی کتاب خود را آماده کرده اید و حالا باید برای ویراستاری، صفحه آرایی، اخذ مجوزها و طراحی جلد کتاب دست به کار شوید. تازه پس از طی شدن مراحل...
25 تیر 1404
درباره ما

چاپ دیجیتال چاپگران از سال 1386 در زمینه چاپ دیجیتال با در اختیار داشتن بروزترین دستگاه ها، کادری مجرب و طیف گسترده خدمات دیجیتال در کمترین زمان و بالاترین کیفیت، آماده ارائه خدمات در کلیه پـروژه‌های تبلیغـاتی از قبیل سازه‌هــای نمایشگاهی، تبلیغات محیطی، فضــاهای داخـــلی، چاپ دیجیتال، خدمات تکمیلی و طراحی گرافـیـک می بـاشـد. کیفیت ، سرعت و رضایت مشتری از اهداف این مجموعه می باشد.
تلفن پشتیبانی : 22322570-021

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد. - قدرت گرفته از چاپیروس